onsdag 4 mars 2009

Snorigt


Har känt mig lite krasslig sen i helgen, men idag plötsligt började näsan rinna. Jag nyser och håller på och det killar upp i ögonen så de rinner lite.

Ska definitivt hoppa över informationsmötet på skolan ikväll. Orkar inte och vill inte smitta ner en massa andra. Ska göra allt för att kurera mig ikväll så jag orkar jobba imorgon. Vill inte ha karensdag denna månaden också.

Ska som sagt göra minsta möjliga ikväll. Lätt kvällsmat får det bli: grillad kyckling och färsk pasta och vitlökssås. Går på 10 min.

Är faktiskt lite sliten i kroppen också efter all träning med Paolo. Men om det känns, gör det nytta! Nu får jag vila någon dag innan jag tar tag i hopprepet och armhävningarna igen.

Nu ska jag bli frisk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet varför du känner dej förkyld...
Har man inte tränat på länge så kan man bli super sjuk, det har hänt mej och en annan otränad det är därför jag så ogärna tränar hi hi
Krya på dej
ses i morgon. Therese