måndag 15 mars 2010

2 glada barn och en hårt arbetande mamma

Då var första arbetsdagen avklarad! Det gick ju av bara farten. Det har varit en bra dag på jobbet, men mycket att göra. Om jag berättar om mina arbetsuppgifter är det nog inte många som tror att jag jobbar på en förskola. Idag har jag mest hållt på med pappersarbete. Det gäller att passa på de dagar då det är lite färre barn. Tyvärr blev jag inte färdig med det jag skulle så den bärbara datorn fick följa med hem. Så någon timmes jobb till blir det ikväll. Ett öga på datorn och ett på Familjen Annorlunda: )

Barnen blev hämtade av farmor idag eftersom mannen jobbade till 19 och jag till 17.15. Yngste sonen var så glad idag när han äntligen fick träffa sin bästa kompis som varit i Thailand i 2 veckor. Äldste sonen blev också glad idag när han fick reda på att han ska få gå och kolla på en hockeymatch. Min svägerskas sambo har köpt biljetter och ska ta med honom. Det är toppen tycker vi eftersom vårt hockeyintresse är ganska svalt. Tack så mycket T!

Inga kommentarer: