torsdag 18 mars 2010

Äntligen!

Yes, jag klarade av denna dagen också! Nu väntar en efterlängtad helg.

Idag har vi haft studiedag. Förmiddagen bestod av diskussioner och schemafix. På eftermiddagen har vi spelat ukulele. Det var överraskningen på kick-offen. Alla tyckte det var kul, men svårt. Nu är alla ägare av varsin ukulele. Jag fick en snygg svart. Barnen blev överlyckliga här hemma och spelar för fullt. Jag kommer väl inte ligga i hårdträning precis. Spela är inte riktigt min grej.

Nu är jag glad att det är helg och att jag klarat av 2 tuffa veckor. Framtiden ser lugnare ut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl klart att du ska spela.
Öva på så att vi kan spela tillsammans.Vilket gäng!!!
SPJ

Anonym sa...

men klarinetten då? vi som var såå bra :-)
/J

Lilla P: sa...

SPJ: Jag lovar att träna LITE. Om jag bara får låna den...

Jennie: Ja, vi var ju skitbra! Nu kan jag knappt få ljud i den. Kommer du ihåg Rutan?

Anonym sa...

du har den kvar alltså? Minns att pappa sålde min för han blev så trött på att jag aldrig övade :-) Rutan ja, jag minns. Och Finns manchesterkostym... mmm

Lilla P: sa...

Jennie: Jag har min kvar. Någonstans... det var inte igår precis som jag testade: ) Fina minnen det där du!