söndag 21 mars 2010

Söndag kväll!

Är det verkligen en vecka sedan sist?

I eftermiddag åkte jag ner på stan en sväng. I jakt efter något snyggt till mig. Jag hade yngste sonen med mig. Han tröttnade rätt snabbt på alla klädaffärer och tjatade bara om att gå till leksaksaffären och att han var trött i benen: ) Det blev inget handlat. Bara badskum till sonen!

Åkte hem och fikade lite. Mamma kom. Jag bytte ut sonens sällskap mot mammas. Nu gick shoppingen bättre. Jag köpte mig en svart tunika. En bra bas att börja med. Jag får se vad jag känner för att ha till.

Nu är jag redo för en ny arbetsvecka utan massa jobbiga inslag (förhoppningsvis).

: )

1 kommentar:

Anonym sa...

mamma som shoppingsällskap låter mycket bättre än son :-)
och låt oss hoppas på en lugn vecka utan strul (dock vet jag att den kommer att börja med vab för min del, eftersom Max krupphostar...)
/J