fredag 19 mars 2010

Shopping, hårdträning och en tupplur

Igår fick jag en rabattkupong från Lindex. 25% på ett barnplagg. Då var jag ju tvungen att handla något. Sonen och jag fastnade direkt för de här jeansen. Snygga va?
Jag köpte skor till mig också. Inga Converse dock, men tack vare det sparade jag 450 spänn.
Äldste sonen fick ett par Adidasskor. Med snöre. Han kan inte knyta själv, men har bestämt sig för att lära sig. Just nu är det mycket gråt...
Jag har även hunnit att vila en stund. Jag la mig i sängen och drog en filt över mig. Det behövde jag. Nu kanske jag kan hålla mig vaken och se Solsidan ikväll: )
Ha en skön helg alla vänner!


1 kommentar:

Unknown sa...

snygga inköp!
jag har oxå suktat efter converse i ett par år nu men inser att de inte är ett skvatt bekväma.. :-( dock har fina Ecco gjort en rip off i skinn med underbar passform, vilka jag tillskansade mig genom nätshopping häromdagen. De är toppen! (fast ännu dyrare än Converse...)
/Jennie