söndag 28 mars 2010

En trött söndag

Oj, vilken lördag det var igår! Uppstigning 5.30 för äldste sonen skulle ha innebandyturnering. Samling 6.45. Jag hade räknat med att mannen skulle gå så jag kunde sova lite eftersom jag skulle ha fest på kvällen. Men nej då. Han vaknar med världens halsfluss. Så jag tillbringade halva dagen i sporthallen. Det var i och för sig kul också. Tyvärr gick det inget vidare. Fick stryk i alla tre matcherna.

Sen hem och duscha och fixa iordning sig. Klassträffen blev fantastiskt lyckad! Det var ett skönt gäng och man märker att vi har mycket gemensamt. Man hör ihop på något sätt när man gått ihop i skolan i nio år. Mycket prat och skratt blev det! Jag och min nattgäst åkte hem vid halv 1. Då var jag helt slut efter en sån maratonlördag!

Nu gäller det att softa resten av söndagen så man är pigg imorgon när det är dags att jobba igen!

Inga kommentarer: