söndag 23 december 2012

Dan före dan...

Nu är så gott som allt fixat. Fick åka iväg och handla lite till idag. Hoppas det var sista svängen till affären. Idag har jag pysslat med lite växter. Måste ju ha något snyggt på bordet i morgon.
Barnen var inte intresserade av att hjälpa till att göra julgodis så det fick jag göra själv. Kan dock tänka mig att de är mer intresserade av att äta det...
Sen var jag bara tvungen att gå ut och få lite luft. Ännu inget snöoväder som de varnat för, men ack så kallt. Blir så lätt kall om mina kinder...

Nu ska jag ta fram dammtrasan och dammsugaren innan mer julpynt ska fram. Skulle vilja se filmen "I rymden finns inga känslor" i kväll, men barnen är vakna så länge nu för tiden... Det blir i alla fall inte Bingolottos uppesittarkväll för vår del ; )

Inga kommentarer: