lördag 22 december 2012

Sova..??!!

Ledighet i all ära, men sova på morgonen kan jag inte. Idag var jag uppe kl. 7 och gick direkt in i duschen. Där blev jag stående länge. Passade på att fixa hårinpackning, rakning och annan skönhetsvård : ) Barnen vaknade också tidigt, mannen var slöast. Frukost och massa kaffe för att orka med alla julklappsbestyren. 
Har kommit på mig själv att jag har ett beroende. Beroende av nagellack, Vet inte när jag hade omålade naglar sist : )
Mina julklappsinköp flöt på hur bra som helst. Nu är allt fixat. Skönt! Bara maten kvar. Igår när vi satte in granen blev jag riktigt trött på pyntet. Inte alls genomtänkt. Idag gör vi om allting. Med nya snygga kulor!
Det gick till och med så bra att det blev några julklappar till mig själv! Inget onödigt. Bara saker jag behöver ; )

Inga kommentarer: