fredag 28 december 2012

Tar tag i livet

Ibland är motivationen lika med noll. Jag har mycket att fixa med så nu tar jag mig i kragen. Lyssnar på glad-musik istället och försöker få upp energinivån.

Kollar runt bland recept för att klura ut en god dessert till nyår. Vad ska man hitta på?

Igår var yngste sonen och jag iväg för att fixa några ärenden, men det var sjukt mycket folk. Skulle köpa en ny plattång. Den andra la till slut av. Orkade inte trängas med folk så jag körde tillbaka på kvällen istället. Mycket smart : )

Nu ska jag plocka lite med tvätt och disk. Och vet ni..? Jag behöver inte köpa nya kläder till nyårsfesten. Har en svart ( ovanligt ) klänning som funkar bra!

I eftermiddag blir det hockeyträning. Sonen ser fram emot att testa sitt nya underställ, sin nya klubba och nya skridskor!

2 kommentarer:

Tovili sa...

Hej Lilla P!
Och god fortsättning :)
Hoppas att allt är bra med er.
Glöm inte att ur allt det jobbiga kommer alltid något bra även om det är jäkligt svårt att tro ibland <3
Tänker ofta på dig!
På tal om det där nyårsgrubbleriet är jag i samma sits och här provlagas både det ena och andra :-)
KramKram Linda

Lilla P: sa...

Tack Linda! Hoppas allt är bra med fig och din familj. Kram