söndag 27 januari 2013

Frusen och trött

Eftermiddagen tillbringades vid isbanan. Det var kallt, trots att termometern bara visade - 1. Sonen hade kul eftersom han träffade flera kompisar. De spelade match. Efter ett tag tröttnade jag och åkte hem. Sonen ville stanna, så han fick gå hem själv sen. Jag gick hem och drack kaffe och åt god semla.

Jag känner mig fortfarande frusen trots varmt hus och brasa. Trött eftersom jag alltid sover dåligt när jag varit ute, varit på fest och druckit. Det blev inte så sent. Mannen hämtade oss. Alltid skönt att få skjuts hem.

Nu hade jag nästan önskat att jag hade en onepiece, men min man uppskattar inte sån klädsel ; ) Jag är ingen sån som hoppar i myskläder när jag kommer hem.
Jag är mer jeansleggings och stor skjorta... Lite stil måste det vara även hemma ; )

Känner mig lite nervös inför mötet imorgon på nya skolan. Det är så viktigt att det här blir bra nu.



Inga kommentarer: