tisdag 15 januari 2013

Min dag

Har varit helt ok! På jobbet var jag tvungen att testa en ny smälta-pärlor-aktivitet. Det var pilligt, men kul!

Imorgon är det mötesdags igen. Ett möte som vi väntat på där vi får möjlighet att ställa frågor och få rekommendationer. Vi behöver all hjälp vi kan få för nu är allt så svårt och tålamodsprövande.

Pratade med en kollega idag som tyckte att vi skulle ha en fest. Med vin och dans. Är så sugen på att ha lite kul!! Det är så mycket allvar och bekymmer som tar kraft. Behöver fylla på med det som är kul och det jag mår bra av.

Rosenroten har hjälpt mig idag också : )







3 kommentarer:

prylpinglan sa...

Tjusigt!

Lilla P: sa...

Prylpinglan: jag snodde ju din idé!! ; )

prylpinglan sa...

I know men jag snodde den ju från nån annan innan! Det får man! Det är det som är det roliga med att kunna dela med sig jul! 😃