tisdag 17 december 2013

Intensiv dag nr 2

Fortsätter veckan i 180. Trots att klockan ringde galet tidigt kände jag mig på gott humör och ganska pigg. Bra dag på jobbet. Hem till barnen en sväng innan det var dags för min innebandypremiär. Mammorna mot barnen. Ingen tvekan om att mammorna var laddade. Jag tyckte det var riktigt roligt. Och tufft. Barnen körde hårt, men mammorna visade var skåpet skulle stå genom att vinna första matchen med 4-1. I andra matchen var vi lite snällare och lät dem vinna med 3-1...

Hemma igen. Lagom uppvärmd för att köra ett träningspass till med vikter. 

Sen har det varit en lugn och skön kväll. Jag har struntat i en massa måsten och varit med barnen istället. Bra val kände jag. 

Kvällen avslutades med en tallrik proteinpulver, kvarg och solroskärnor. Och knäckebröd med brieost på. Och fem godisbitar. Kan ni tänka er. 




Inga kommentarer: