söndag 15 december 2013

Sköna söndag!

Idag är jag riktigt nöjd med dagen! Skön sovmorgon. Välbehövligt för kropp och själ. Farmor tog med barnen till leklandet. Mannen och jag fixade julklappar. 
Middag bestående av torsk och potatis. Sen minitupplur i soffan. 
Äldste sonen var sen hemma hela eftermiddagen och kvällen. Det är ovanligt. Passade på att vara mycket med honom, vilket jag märkte att han uppskattade. Mycket prat. Och så kollade vi på några avsnitt av Ullared och skrattade. 
Bakat knäckebröd och pizza. Tränat. Nu blev det två dagar i rad. Mest för att veckan verkar rätt körig. Vet inte hur många pass jag kan lyckas klämma in. 

Imorgon kväll ska vi till äldste sonens skola på julpyssel. Det ser jag fram emot. Att få mingla lite med de sköna pedagogerna där, föräldrar och barn. Idag har jag fixat julpresenter till mentorerna. Hoppas de gillar mitt knäckebröd. 

Btw. Har laddat ner en app. En kaloriräknare. Intressant att se hur mycket man får i sig varje dag och vad allt innehåller. Tänkte kolla några dagar för att få ett hum om hur det ligger till. 
Och nej. Jag strävar inte efter att gå ner i vikt. Snarare öka lite. I form av muskelmassa. 




Inga kommentarer: