fredag 3 oktober 2014

Äääääntligen helg!

Denna helgen är otroligt efterlängtad. En vecka som bestått av extremt mycket jobb och utmaningar. Känner mig nöjd med veckan även om den slukat mycket energi. Men nu har jag tid att ladda om. Det ska jag verkligen göra. Helgen är ett tomt blad så jag ska ta det som det kommer och prioritera mig själv, vilket jag inte alls gjort i veckan. 

Idag har jag haft en annorlunda arbetsdag och suttit på kommunhuset och haft leancoach-nätverksträff. Intressant och lärorikt att utbyta erfarenheter. Därefter såg jag plötsligt en möjlighet att träna. Sonen åkte med kompis till hockeyn så då tog jag tillfället att träna 30 minuter. Känner mig inte i någon vidare form även om förkylningen snart är borta. Bara att ta nya tag och blicka framåt. 

Bjuder på en fredagsbild. Hade precis hoppat i de höga jeansen och skulle strax ta på blusen... Sen drog vi till svägerskans familj på fredagsmys. 


Inga kommentarer: