lördag 11 oktober 2014

Back on track

Idag har jag känt mig helt återställd. Så jäkla skönt. Dagen har ägnats åt en del jobb. Förbereda föräldramöte och utvecklingssamtal. En timmes effektivitet räcker ganska långt. 

Sen har mannen satt igång massa funderingar i våra huvuden. Han har den senaste tiden hållt på att fundera och göra ritningar. Jag har låtit honom hållas utan att egentligen fråga vad han gör. Mitt fokus har funnits någon annanstans. Igår träffade han en arkitekt och idag tog jag del av hans funderingar. Nu gäller det vår befintliga bostad och tankar på eventuell om-och tillbyggnad. Ett nytt sätt att tänka som vi inte haft förut. Spännande. Behöver fundera mer innan vi kanske tar nästa steg. Ikväll fick vi testa en viss ommöblering för att mer praktiskt blida oss en uppfattning. 

Dagen har också bestått av fikagäster, träning och hockeymatch på tv. 

Jag blir så glad när jag är pigg och har energi och får lyfta mitt älskade skrot. 



Inga kommentarer: