söndag 12 oktober 2014

Lämna staden

Idag har jag hunnit med mycket. Tagit vara på dagen på ett bra sätt. Sonen har spelat hockey i en annan stad, en och en halv timme bort, idag. Han åkte buss med laget. Jag och mannen körde bil. Jag var så sugen på att komma iväg lite. På en liten tripp. När jag satt i bilen slog det mig att jag inte lämnat staden sedan semestern. Så det var verkligen dags att se lite annat. Mannen och jag hann med lite annat än bara ishallen. Och det var mysigt. 

Efter kvällsmaten körde jag ett bra träningspass. Känner att motivationen återvänt och det tackar jag för. Sen slängde jag i lite toning i håret. Kände att det var dags att fräscha upp mig lite efter början på hösten som varit rätt kass med sjukdomar och trötthet. Nu blickar jag framåt. 

En ny härlig vecka väntar.




Inga kommentarer: