söndag 26 oktober 2014

Diciplin

Jag vet inte var min träningsmotivation är. En lugn och loj dag då jag efter hockeymatch och lunch hamnade i soffan under filten för att kolla på Så mycket bättre. Jag skulle ju träna idag men fan vad svårt det är ibland att ta steget att byta om och köra igång. 
Men jag gjorde det. Och efter det kom energin. Käkade kvällsmat och sen var jag pigg och så laddad att jag kände för ett pass till. Och så blev det. Dessutom lite stretching. Så glöm motivationen. Den finns allt för sällan. Se till att vara disciplinerad istället. 

Är nöjd med helgen. Igår var det fullt ös hela dagen för vi hade gäster på kvällen. Och det var riktigt trevligt. Det är tur att det är värt allt besvär för det är galet vad mycket det är att fixa med när trerätters ska serveras och du ska vara en perfekt värdinna. 


Inga kommentarer: