torsdag 25 juni 2009

Sommarfest

Idag har vi haft traditionesenlig sommarfest med jobbet. Det passade ju extra bra eftersom jag börjar min semester nu. Först var vi och spelade minigolf. Alla 8 var laddade och Yes-ropen blandades med helvete också. För mig gick det ganska bra får jag säga och tur var väl det eftersom jag är en tävlingsmänniska.
Jag visste att jag låg bra till, men jag slogs med ett futtigt poäng. Hon som vann tog av sig skorna och körde barfota. Ska prova det nästa gång.

Efter golfen åkte vi till en trevlig restaurang där vi åt grillbuffé.

Sen blev det efterrätt också. Vi var mätta och glada när vi åkte därifrån.
En helt ok början på semestern. Otur att jag inte vann bara... Men du är en värdig vinnare T: )



2 kommentarer:

Sessan sa...

Tack för en god match :)

Anonym sa...

Det är nu man ångrar att man bytt jobb! Ha en skön semester! /U