lördag 1 februari 2014

Ändrade planer

Vädret ställer till det för mig och min vän igen. Dagens plan att dra till Halmstad för att kolla på atleter som tävlar i crossfit fick ställas in. Onödigt att ge sig ut på hala vägar. Det är ju inte vi som ska tävla. 
Men istället blir det andra trevligheter. Hem till vännerna ikväll och kolla på mello istället. Minst lika trevligt. 

Idag är min kropp öm och stel. Idag blir det definitivt en riktig vilodag efter att ha tränat sex dagar i rad. Lördagens veckotest enligt Paolo är redan utförd och ska bara protokollföras. 

Igår kom äldste sonen hem med en broschyr ang språkval. Herre Gud, han är så stor att det är dags att välja det. Det blir spanska. Inget jag kan hjälpa till med. Jag läste tyska i sex år. Undra var de kunskaperna tagit vägen?!

Dagens fundering. Hur länge ska mannen envisas med att dricka sitt kaffe i en Muminmugg?



Inga kommentarer: