söndag 23 februari 2014

Idrott, idrott, idrott..

Denna helgen har jag ägnat 10,5 timmar till idrott med sonen. Fyra timmar hockey igår. Fyra timmar innebandy idag. Och två och en halv timme hockey idag. Men jag tycker att det är kul så jag gör det gärna! Mannen fick istället vara hemma och städa och veckohandla idag. Och laga mat. 
Ikväll var jag rätt sliten. Mest på grund av slarv med mitt eget matintag idag. Men efter kvällsmaten tvingade jag mig själv att träna. Kändes bra efteråt för det var förmodligen vad jag behövde. 
Imorgon väntar en lång dag med kvällsmöte på jobbet. Hoppas prognosen håller vad den lovar. I så fall blir det vårväder imorgon. Känner att dagens klädinköp inspirerades av våren. Endast lite svart i form av ett linne. Resten i ljusa färger. 
Vet ni vad jag håller på att längta ihjäl med efter? Jo, mina fräknar. 





Inga kommentarer: