fredag 28 februari 2014

Lång fredag

Känns som en oändligt lång fredag. På gott och ont. Har inte fått så mycket vettigt gjort, men det kanske man inte alltid behöver. Jag behövde softa. 
Var på jobbet redan 6.45. Kl 11 åkte jag därifrån. Hem till sonen som är på bättringsvägen. Imorgon måste han komma ut efter att ha suttit på sitt rum i två dagar. Mannen och han ger sig ut på äventyr imorgon. Jag och yngste sonen drar iväg på poolspel i hockeyn en timme bort. 
Dagens bästa har varit sushi till lunch, blommor från mannen och eftermiddagsträningen. Känns otroligt lyxigt att kunna träna mitt på ljusa dan. 
Ikväll har jag varit ovanligt trött. Faktiskt lagt mig ner i soffan innan 20. Slumrade lite till och från. 
Morgondagens plan är att gå upp kl 7. Dricka kaffe och en smoothie. Sen lite cardio och en kvart med Paolo. Sluttampen nu. Två dagar kvar. 

Sov gott. 


Inga kommentarer: