söndag 16 februari 2014

Helnöjd

Med min helg. Lugn och skön. Faktiskt vad jag behövde. Sovmorgon idag. Klev inte ur sängen förrän 9.30. Behöver mycket sömn på helgen. På vardagarna lyckas jag knappt få ihop 7 timmar per natt. 
Äldste sonen har så svårt för att äta frukost. Men jag har mina knep. Idag fina små mackor med gurkhjärtan på. Enkelt, och funkar faktiskt. 
Lunch och sen några timmar i ishallen. 
Eftermiddagsträning. Känner mig otroligt nöjd med helgens träningsinsats. Så skönt att känna sig frisk, pigg och stark igen. 
Nu ligger jag i sängen. Mätt av mitt kvällsmål bestående av proteinpulver, kvar, mjölk, apelsin och banan. 
Nu väntar sportlov för barnen, men jag ska jobba hela veckan. Yngste sonen har hockeycamp måndag till onsdag. Äldste sonen försöker vi styra upp så gott vi kan med hjälp av mormor och farmor. 

Imorgon hoppas jag att min nya hairlotion levererar. 



Inga kommentarer: