lördag 15 februari 2014

Lång lördag

Denna dagen har varit lång. På ett positivt sätt. Har hunnit göra mycket. Inga livsviktiga grejer, men ändå bra grejer. Hockeyträning. Det gillar vi ju. Tränat. Det gillar jag ännu mer. Idag blev det riktig hårdkörning. Känner redan träningsvärken i övre ryggpartiet och det är ett bra tecken. 
Måste höja ribban ytterligare nu med träningen. I januari tyckte jag det hände en del. Nu står jag och stampar igen. Köra på hårdare helt enkelt. Så får det bli. 

Efter träningen blev jag sugen på att städa. Ja, så var det faktiskt. Hela huset blev rent och snyggt en dag för tidigt. Söndagsstädning blev lördagsstädning. 

Idag har jag börjat fundera seriöst på vad jag önskar mig när jag fyller år. Behövde inte fundera så länge. En snygg, bred silverring. Det vill jag verkligen ha.  

Den här mamman blev väldigt glad för Alla hjärtansdagspresenten jag fick av äldste sonen. Ett halsband med ett hjärta. 


Inga kommentarer: