torsdag 27 februari 2014

Ännu en fullmatad dag

Nu känner jag mig rätt färdig och nöjd med den här dagen. Förutom jobb har jag hunnit med att köra barn till träning, tränat själv. Dock endast en kvart plus promenad. Fixat kvällsmat och kollat hockeymatch. 
Dessutom har jag varit på skolmöte. En ny föräldraförening har bildats. Åtta engagerade föräldrar som hoppas att det här ska bli bra och göra samarbetet mellan hem och skola ännu bättre. Många bra idéer att jobba vidare med. 

Så tycker man inte att man har tillräckligt att göra med att jobba heltid, ha en familj och hus, barn med aktiviteter och diagnoser, träna 5-6 dagar i veckan... Så kan man ju alltid vara med och starta igång en föräldraförening. Bra eller dåligt? 
Just nu känns det bra och kul. 

Imorgon blir en konstig dag. Jobba mellan 7-11. Sen vab. 

Avslutade även denna kväll med proteinrikt kvällsmål toppat med min nya favorit: rostade havregryn med honung. Idag även med kokos. 

Inga kommentarer: