onsdag 9 juli 2014

Mera sol

En skön dag. Har mest varit hemma. Solat. Varit med barnen vid badet. 
Och så all denna mat som ska lagas hela tiden. Och all handling. Det är dyrt att ha semester. Men middagen fick bli en buffé av rester och jag snodde ihop en tonfisksallad till mig. Ikväll grillade vi kyckling. 
Vid 19.30 tränade jag. Ute i skuggan. Riktigt skönt. Att träna inne nu är bara att glömma, men det är så enkelt att bara bära ut grejerna. Nöjd med dagens pass. Min axel är bra igen och jag vågade lyfta över huvudet igen. 

Har upptäckt att det finns goda smaksatta kvargprodukter. Det är högre fetthalt, men det kan ändå vara ok för att piffa upp ett mellanmål. Citrus är väldigt fräscht. Blandat med vanlig kvarg. På det nektarin och krossat knäckebröd. En riktig höjdare faktiskt som mättar. 




Inga kommentarer: