tisdag 8 juli 2014

Mycket svett!

Ännu en fantastiskt skön semesterdag. Har bara varit hemma. Jag kan verkligen konsten av att göra ingenting. Ibland. Som idag. Bara ligga i en brassestol och sola. Med avbrott för att fixa mat. Även om jag är en rastlös själ så behöver jag dessa stunder med total avkoppling. Mannen är helt annorlunda. Han vill göra något. Idag har han gått här och pulat. Målat och fixat utvändigt. Varit och fiskat med barnen. 

Jag har börjat lyssna på Sommar i P1. Berördes av Timbuktus ord. Kan inte låta bli att bli förbannad på rasism. Lyssna!
Nu håller jag på med Erik Haags program. Inte riktigt lika seriöst. Han är en kul kille. 

Jag har även tränat. Då kan man säga att jag svettades. Jag är så sugen på att köra lite nytt och hårdare, men värmen gör det svårt. Idag blev det 30 minuter styrka följt av 15 minuter pw på löpbandet. 

Imorgon siktar jag på ännu en soldag. Då måste baksidan av mig få sitt. 


Inga kommentarer: