måndag 14 juli 2014

Vilken dag!

Idag har jag varit så galet effektiv. Jag har målat och målat. Idag bytte jag ut den vita färgen mot svart. Badrumsinredningen i björk har blivit svart. Jag åkte till Kupan och köpte tio tavlor. Ramarna målades svarta. Och när jag tänkte att nu ska jag slappa lite i soffan kl 21, så började jag istället måla den stora spegeln som vi har i sovrummet. En timme senare var den också svart. Jag är sååå nöjd! 

Men jag har hunnit träna också. 40 minuters paus från färgen var jäkligt skönt och nödvändigt för välbefinnandet. Barnen har roat sig på egen hand idag, men det har inte gått någon nöd på dem. Yngste sonen har varit med sin kusin och hennes pappa och fiskat, åkt båt och haft mysigt. Och den äldste har gjort det han gillar bäst. Hållt sig i spelens värld. 






Inga kommentarer: