onsdag 13 augusti 2008

Bädda och blogga samtidigt

Rubriken går i repris. Det gäller att samordna verksamheterna när tiden är knapp. Denna veckan består liksom förra veckan av jobb - hem och laga mat - åka på märkestagning i sjön med ungarna - hem och lägga sig. Idag åkte mannen med ungarna så jag fick några timmar för mig själv som jag måste förvalta väl. Jag måste bara blogga lite, sedan behöver jag ut och gå för jag har inte gjort det på en vecka (bara bilkörande när jag ska någonstans), packning inför helgens simläger ska göras (jag har lovat att följa med som ledare) och tvätten fixas. Jobbet idag lämnade mentala spår så det måste jag göra mig av med - promenader brukar funka. Det lär inte bli något bloggande på flera dagar antar jag så jag passar på att berätta vad jag ska göra i morgon kväll. Bilden skvallrar - jag ska ta simborgarmärket. Simborgarkväll anordnas på simskolan och det gäller att inte banga. Det är fjärde året i rad nu så det går inte att backa ur med hedern i behåll gentemot ungarna. Kallt och jäkligt kanske men det är bara att bita ihop.
Vi hörs!
Stora P

Inga kommentarer: