tisdag 25 augusti 2009

Min tisdag

Oj, vad trött jag blev när jag satte mig här...

Idag har jag jobbat till 4. Vägen hem från jobbet är ett stressmoment. Eftersom det pågår vägarbete får man bara köra i 70. Det känns så sakta. Och man är stressad för man ska hämta barnen. Jag gillar inte att komma försent.

När barnen var hämtade körde vi till svägerskan för att be henne kolla på äldste sonens fot. Där finns misstänkta fotvårtor. Eftersom hon är distriktssköterska kan hon kolla och se om det är det. Innan vi börjar behandla. Det verkar vara ett litet krux, det där. Med tanke på att det smittar och han har idrott och springer barfota och ska duscha. Det löser väl sig.

Sen tog jag med barnen och åkte och köpte en snygg tröja/klänning som jag sett.

Nu är vi hemma. Barnen kollar på film och jag ska strax börja med kvällsmaten: köttfärspizza.

Inga kommentarer: