måndag 17 augusti 2009

Ny vecka

Idag har jag jobbat på som vanligt. Slutade klockan 16. Hämtade barnen. Körde hem och hämtade två bananer till barnen. Sen ner på stan. Igår var jag på stan och la undan en skitsnygg svart skinnjacka till mig. Den var jag tvungen att hämta idag. Sen körde vi till svägerskan och lånade två bärplockare. Hem och fixa lite kvällsmat. Sen hoppade jag i stövlarna och tog med barnen på en skogstur. De tyckte det var kul med bärplockarna. Funkade ok tyckte jag. Blev mycket blad i, men det kan man ju förstå så som man river i buskarna.

Nu har jag rensat hälften av bären. Får strax göra ett ryck till. Ska bara äta upp min morot och kolla vädret på tv. Ska bli fint i veckan har de sagt tidigare. Ska se om det fortfarande stämmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

få se skinnjackan då!! jag behöver investera i höstjacka men har ingen aning om vad och har ingen koll på vad som är snyggt liksom...
/Jennie