måndag 26 april 2010

Ännu en ny vecka!

Shit, vad trött jag blev när jag körde hem från jobbet. Jag jobbade till 17.15. Nu väntar jag på att mannen ska komma hem med pizza. Det ska bli så gott. Sen är det bara till att försöka få in barnen. Inte det lättaste... Det är läxor som ska göras också. Sen lite plock här hemma, stoppa barnen i säng och kanske, eventuellt prata lite med mannen: ) Ikväll måste jag ta mig i kragen och jobba lite med mina samtal. Bara jag får i mig lite onyttig pizza, så får jag nog nya krafter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var ju snabblagat. Själv gjorde jag potatismos och till det blev fiskpinnar, innan det var dags att cykla till jobbet igen.
SPJ

Lilla P: sa...

SPJ: Det fick bli så idag. Var för trött för att tänka ut och fixa något annat. Gott var det med: )