torsdag 29 april 2010

Äntligen ledig!

Jag är hemma och har hunnit pusta ut lite efter en hektisk dag. Ett städrace har jag också hunnit med. Nu ska jag inte fundera mer på jobbet förrän på söndag. Då SKA jag jobba vidare med samtalen och lite annan dokumentation.

Nu ska jag njuta av ledigheten några dagar: )

Regnet gjorde verkligen susen, för idag har det slagit ut mycket. Det blir grönare och grönare på träd och buskar för var dag som går. Och visst får man säga att grönt är skönt!

Nu ska handlingslistan skrivas tills imorgon. Då ska yngste sonen och jag köra handlingsracet kl. 8. Det där med mat är inte lätt, ibland har man idétorka. Vardagsmat är trist. Helgmat är roligare. Sitter och surfar runt efter goda tillbehör till grillningen på lördag. Frågan är vad vi ska välja: )

Imorgon är det valborg. Vi planerar inte att fira det precis. Det kanske blir som tidigare år. En tur med bilen och kolla någon brasa genom rutan. Det tycker jag är alldeles lagom: )

Inga kommentarer: