måndag 5 april 2010

Trist dag!

Vad ska man hitta på? Känner mig inte i toppform precis. Tack och lov att det finns alvedon. Frågan är om man ska jobba imorgon. Smittfri är jag imorgon, men pallar jag? Dessutom är yngste sonen fortfarande lite förkyld. Jag får avvakta helt enkelt.

Nu är mannnen ute och byter till sommardäck. Så mer snö får det inte bli. Nej, nu vill vi se mer av våren och ha mer värme. För det här vädret är ju bara för dåligt.

I eftermiddag ska mannen och barnen iväg och kolla på en cykel till yngste sonen. Det är äldste sonens kompis som ska sälja sin. Lille sonen är jätteglad att han ska få en ny. Äldste sonen har gråtit här en stund för han tycker att han också ska ha en ny. Livet är orättvist: )

När de åker iväg ska jag lägga mig i soffan under en filt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt för dig att bli sjuk när du är långledig. Hoppas att du kommer till jobbet i morgon.Krya på dig.
SPJ.