måndag 19 april 2010

Till alla nyfikna där ute; )

Här kommer några bilder från vårt "nya" uterum. För det blev verkligen som nytt! Här är vårt nya bord och de nya stolarna. Bordet går lätt att ändra storlek på beroende på hur många vi är. Jag tänker leta vidare efter lyktor och sånt som höjer mysfaktorn. Inte riktigt nöjd med de vi har...

Här är soffan. Som blev en hörnsoffa. Det är jag glad för. Nu letar jag med ljus och lykta efter en silverbricka/brickbord att ha framför soffan. Man måste ju kunna sätta glaset/koppen någonstans: )
Vad tycker ni nu då?

3 kommentarer:

prylpinglan sa...

ja de blev fint! å de blir nog jätte bra med ett sånt där bord med silverfat! :) vilken tur att du inet höll oss på halsert så länge!!! :)

Sessan sa...

Jättefint... Är ungefär så jag vill ha det på min alltan :)

Anonym sa...

Stiligt!! /U