söndag 25 april 2010

Sköna, sköna söndag!

Vilken bra dag det har varit! När jag gick upp kl 7 var det ganska mulet ute. Jag blev lite deppig eftersom jag väntat mig sol. Gick och la mig en stund till. När jag sedan gick upp kl. 8.30 var det betydligt bättre.

Sen har det varit en skön dag. Riktigt varmt faktiskt. Vi har bara varit här hemma. Spelat fotboll och tennis med barnen och slappat. I eftermiddag kom lite fikagäster så vi fick oss en trevlig pratstund med dem. Söndagkvällen avslutades med grillning. Hamburgare! Barnen var ganska trötta efter all frisk luft i dag så de somnade snabbt ikväll. Även jag slumrade till i vanlig ordning.

Nu väntar några sköna, lugna timmar innan det är läggdags. Jag borde ta fram mina papper och skriva mer på mina utvecklingssamtal. Får se om jag gör slag i saken...

Inga kommentarer: