torsdag 15 april 2010

Det börjar bli grönt: )

Idag såg jag en häck som började slå ut. Nu går det snabbt. Snart är det grönt och fint ute och det gillar vi!

Idag har det varit en skön dag. Förmiddagen bestod av en härlig utedag tillsammans med barnen i hembygdsparken.

Jag slutade 14.30 idag. Lite tidigare än jag skulle... Vi skulle på utvecklingssamtal med äldste sonen på skolan. Det var dags för skriftliga omdömen. Allt gick bra. Sonen var lättad när vi gick därifrån. Han var allt lite nervös...

Ikväll var det vårstädning av vår gemensamma allmänning. Det var dålig uppslutning. Latmaskar!

Nu sover barnen gott och även jag har slumrat en stund. Jag kan bara inte hålla mig vaken. Det är skönt att det är fredag imorgon så att jag är ledig. Ikväll har jag också snabbstädat. Skönt! För det finns ju roligare saker att göra på sin lediga dag: )

Inga kommentarer: