tisdag 27 april 2010

Kör på bara!

Vilken dag! Det är bara tisdag och jag känner redan att krafterna tryter. Idag har det varit en sån där lång dag. Jobbat, förstås. Sen hem och fixa lite snabb kvällsmat. Halv 6 var det öppet hus borta på skolan. Mannen jobbade till 19 så jag och barnen fick gå. Det var bl.a. tipsrunda som gick runt hela skolan och in i alla klassrummen. Där var det frågor med anknytning till det klasserna jobbar med. Det var kul att se och jag lyckades hålla ordning på mina barn hela tiden så vi höll ihop. Skönt, annars kan det lätt bli mycket spring runt med kompisar. Men jag höll dem hårt: )

Nu undrar jag vad jag ska göra resten av kvällen? Jag har lite olika alternativ:
slappa i soffan,
skriva på mina utvecklingssamtal,
ta ett varmt bad,
gå ut och gå.

Hmmmm....

Inga kommentarer: