torsdag 1 juli 2010

45 lata dagar: )

Nu har jag börjat min semester!!! Inte en dag för tidigt: ) Idag på morgonen var det riktigt segt så jag är verkligen i behov av lite sovmorgon. Det blir det imorgon. Då behöver jag inte gå upp förrän kl. 7... Jag ska ju vara med på fotbollsskolan mellan kl. 9-12. Jag undrade vad jag har för uppgift där då. En sa till mig att det var att kolla ungdomsledarna lite så att de inte bara solar, flashar runt och stöter på tjejtränarna: ) Det går jag inte med på! ; )

Ikväll har jag varit på sommarfest med mina kollegor. Vi har spelat minigolf. Gissa vem som vann? Jag tog revansch efter att förra året ha förlorat med ett slag. Observera att jag inte skrev poäng. Mannen som är golfspelare (riktig golf) blir tokig när jag säger poäng. Det är för tusan slag: ) Hur som helst, jag vann! Sen gick vi och käkade på en trevlig restaurang. En skön kväll så vi kunde sitta ute. Ett trevligt sätt att börja sin semester på.

Nu är det dags för sängen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att vi säger poäng.
Jag fick flest poäng;)
Eva