söndag 25 juli 2010

En regnig söndag

Regnet bara fortsätter att vräka ner... Inatt var det blåsigt också. Vaknade av att det var kallt i sovrummet. Fick för första gången på länge stänga fönstret. Jag trodde inte att vädret kunde vända från 35 till 11 grader på så kort tid. Hoppas sommaren kommer tillbaka imorgon!

På förmiddagen städade vi och röjde en del. Man får passa på att göra sånt ibland. Det gäller bara att motivera sig: )

Efter lunch tog jag en sväng ner på stan. Där var det också väldigt lugnt. Trodde att fler var på shoppinghumör när det är så dåligt väder. Träffade på the best friends så det var ju trevligt: ) När jag åkte ner på stan letade jag i min garderob efter någon skön kofta att ha på mig. Hittade ingen. Däremot hittade jag en fin på Gina. Jag fick presentkort där när jag fyllde år så det passade fint. Nu är jag redo för kyliga sommarkvällar: ) Undra om jag ska baka mer bullar? De går åt som smör: )

Inga kommentarer: