torsdag 2 januari 2014

Flow

Två dagar in på det nya året. Och jag måste säga att jag gillar 2014. En bra start. Bra energi. Positiv. Bra känsla, helt enkelt. Dessutom positiva besked idag. 

Har jobbat. Planering i stort sett hela dagen. Skönt att kunna börja terminen så. Min stavmixer gick sönder idag på morgonen. Jäkla skit, tänkte jag. Men nu är jag nöjd efter införskaffandet av en ny skitbra mixer. Perfekt för mig med mina smoothisar. 

En skön kväll med spel tillsammans med yngste sonen. Träning. Ett benpass på en ca 20 minuter. Som började med 100 squats med ketttlebellvikt. 60 raka marklyft. Benböj på stol. Annan rumpövning stående på alla fyra. Avslutade med 100 squats till, dock utan vikt. Det får jag väl vara rätt nöjd med idag. 

Imorgon är jag ledig. Det tycker jag var ett bra beslut. Fyra dagars helg innan allvaret kör igång på riktigt. 


Inga kommentarer: