onsdag 8 januari 2014

Mycket att sköta

Pissdålig sömn inatt. Mycket som störde mig. Hårt regn. Hungrig. Kissnödig. Varm 9-åring i sängen. Katten. Tankarna. 
Kände mig långt ifrån utsövd när klockan ringde tidigt och jag skulle infinna mig på jobbet 6.45. 
Men dagen har gått bra trots det. Efter 14 då jag slutade har det varit fullt upp. Möte. Handla. Hockey. Kvällsmat... Men det var bra. Annars hade jag lagt mig i soffan och inte kommit upp mer. 
Så kallad vilodag, men jag vet inte. Kroppen har gått på högvarv utan träning. 

Kan säga att jag är grymt nöjd med min nya mixer. Så smidig. Gäller att förnya innehållet också. Idag med passionsfrukt.

Ett annat glädjeämne idag. Sonens stora glädje när hans hockeyback äntligen kommit. Han packade och donade, tejpade och namnade. Hade den till och med med sig när han tittade på tv ikväll. Sann glädje!

Nu är det dags för kroppen att vila. Imorgon är det nya tag igen. Det är tydligen torsdag imorgon, eller?!



Inga kommentarer: