torsdag 9 januari 2014

Snart helg igen

Inte helt fel med fredag i morgon. Välbehövligt med helg igen. Tyvärr jobbar jag sent imorgon, men men. 

En bra dag på jobbet. Hem och laga kvällsmat. Idag blev det restfest med biffar jag hittade i frysen. Piffades till med ny sås med franska örter i. Och mycket broccoli till. 

När maten sjunkit ner lagom mycket var det träningsdags. Gillade de nya aminosyrorna. Sen hade jag gjort mig förtjänt av att sjunka ner i soffan en stund. 

Som vanligt hunger vid 21-tiden. Idag slängde jag ihop en enkel räksallad bestående av babyspenat, rödlök och 170 g räkor. Det satt fint. 

Är sugen på att experimentera lite med min mixer och göra gröna smoothies. Vill fylla på med vitaminer och nyttigheter. Det här vädret, regnet, kladdet och mörkret driver en nästan till vansinne. Ge mig sol och snö!



Inga kommentarer: