lördag 11 januari 2014

Härlig lördag

Är riktigt nöjd med dagen. Trevlig samvaro med släkten hemma hos syrran på landet. Massor av god mat och fika. En riktig ätardag. Passar bra på en vilodag. Paketspelet med mycket skratt och tack och lov väldigt lite besvikelser. 

Jag fick ett infall och köpte en hockeymatch via cmore som vi kollade på. Riktigt kul och bra gick det också. 

Det är så skönt att krypa ner i sängen när man är trött och frusen och man vet att jag inte behöver ställs nån klocka. Imorgon ska jag ha en riktigt soft söndag och ladda upp energi inför kommande vecka. 

Idag träffade jag förresten på en våg. Länge sen jag vägde mig. Och jag blev glad. Nu börjar det äntligen hända grejer. Och jag är väl en av få som gläds när vågen visar mer än förra gången. 




Inga kommentarer: