tisdag 19 augusti 2014

Full fart och egentid

Gillar ändå mitt nya schema. Börjar tidigast 8 fyra dagar i veckan. Det är rätt skönt. Att en halvtimme kan göra sån skillnad. Och eftersom jag är så beroende av sömn passar det mig rätt bra. Så idag vid kvart i åtta tog jag mina nya inneskor och min lilla kasse med viktiga saker och stack till jobbet. Viktiga saker i form av shaker med proteinpulver, en kofta, kom ihåg-lapp och solglasögon. Det sista hade jag absolut ingen nytta av denna kalla och regniga dag. Bra energi hela dagen. Snabbt hem kl 17 för att svänga ihop snabb kvällsmat innan sonen skulle på fotbollsträning. Passade på att träna under tiden. Sen allt plock och fix, ja ni vet. Idol tillsammans med familjen. Sen läggdags för barnen. Och mig. 

Jag uppskattar verkligen att få krypa ner i sängen på kvällen. Kolla lite på mobilen. Blogga. Läsa bloggar. Leta träningsinspiration. Och som så många gånger, planera morgondagens träningspass. Det är min egentid. Plus den tid jag tränar på dagen. 

Jag måste ha det så. 

Inga kommentarer: