torsdag 21 augusti 2014

Torsdag

Veckorna rullar på och att jobba känns helt självklart nu och semestern känns långt bort. Oväntat pigg. I största allmänhet och även idag då det blev tidigt uppstigning. Lämnade jobbet kl 15 och hämtade sonen på fritids. Landa en stund innan det var dags för kvällsmat, plock och fotbollsträning. Jag klarar av att låta bli att stressa upp mig över oordningen i hallen när jag kommit hem. Även mina skor ställdes tydligen slarvigt. Världen rasar inte för att det är lite rörigt ibland. 

Ikväll blev det träning för min del. Helt okej 45 minuter. Snart dags att komma på lite nytt. Kroppen behöver chockas igen. 

Nu känner jag tröttheten när jag lagt mig. Imorgon är det fredag igen. Ordningen i hallen är återställd. Och bredvid mig snarkar en fin 10-åring. 



1 kommentar:

Anonym sa...

Dags att börja varva med konditionsträning kanske, ut och spring 5-10 km.
/Lina