söndag 17 augusti 2014

Vi är redo

Skolstart imorgon. Hela familjen är lite pirrig. Men på olika sätt. Jag har ägnat dagen åt att förbereda så mycket som möjligt inför veckan. Äldste sonen och jag stack iväg för att handla lite nya kläder till honom. Jag har skrivit en matsedel som gäller från torsdag och en och en halv vecka framåt. Handlingslistan är också skriven så allt är förberett inför onsdagens storhandling. Känns bra. Väskorna är packade och leantavlorna uppdaterade med veckans händelser. 

I eftermiddags körde jag ett ben-och magpass. Satan vad jobbigt, trodde jag skulle spy. Imorgon blir det överkropp. Försöker i mitt huvud göra något slags planeringsupplägg för träningen i veckan. 

Är lite nyfiken på tv-programmet Atleterna som börjar på lördag. Hur ska det bli?



Inga kommentarer: