lördag 28 juni 2008

34-års kalaset



Nu har de sista gästerna gått och barnen sover gott. Det har varit ett trevligt kalas idag med vår kära släkt. Jag tänkte att jag skulle göra något annorlunda fika idag. Så jag bjöd på pajbuffé. Där kommer ståltråden in i bilden. Jag skrev på små lappar vad det var för pajer. De sattes sedan på ståltråden. Buffén blev mycket uppskattad. Det blev en del över så vi får god fika imorgon också.

Sen hade vi naturligtvis tipsrunda. Framåt kvällen var det dags att ta fram grillen. Vi grillade hamburgare. Snabbt, smidigt och gott.

Imorgon kommer snickaren hit och avslöjar vad det kostar att bygga på en övervåning. Ska bli mycket intressant att höra.

Lilla P

1 kommentar:

Lilla P: sa...

Tack så mycket för senast! Det var väldigt gott och trevligt. Du kan öppna ett fik tycker jag. Du har talang syrran!
Stora P