måndag 2 juni 2008

Några rader innan läggdags


Idag har barnens förskola varit stängd. Så jag hade den yngste sonen med mig på jobbet och min man hade den äldste sonen med sig. Alla är nöjda och tyckte dagen varit bra. Särskilt nöjd är nog äldste grabben som fick massor av fotbollskort på ett företag som de besökte. Kan det bli bättre när man är helt fotbollstokig?

Idag har jag även tagit tag i livet. Nu satsar jag hårt inför Beach 2008 som kom alldeles för tidigt dock. Känner att jag måste göra något åt min motion och min mage och rumpa. Inte kul att spåren av graviditeten för fyra år sedan fortfarande syns. Så nu har jag varit ute och sprungit/gått en runda på 25 minuter. En helt fantastisk kväll för övrigt. Hoppas att motivationen håller i sig så att jag kan se resultat till semestern. Håll tummarna för mig!

Lilla P

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Jag håller tummar och tår!

Lilla P: sa...

Yogamamma: Tack, det kommer att behövas.

Lilla P