fredag 27 juni 2008

Vad kan man göra för kul med lite ståltråd?



Det kommer gästerna att få se imorgon. Jag och min man har pysslat lite ikväll och förberett inför morgondagens kalas. Då ska jag bli firad. Jag fyller år idag! Så imorgon kommer släkten kl. 14. Det blir fika när de kommer och sen ska vi grilla på kvällen. Hoppas det blir ok väder men man vet aldrig. SMHI verkar inte kunna bestämma sig.

Nu ska jag strax ordna till ett skönt och välbehövligt fotbad. Och ta fram den nya fotfilen som jag fick idag. Fick även ett presentkort på fotvård som snart ska utnyttjas. Det är riktigt skönt och känns lyxigt. Kanske lite pensionärsaktigt, men det bjuder jag på.

Återkommer imorgon med rapporter från kalaset och avslöjar vad ståltråden användes till. Spänningen är olidlig, eller hur?

Lilla P

Inga kommentarer: