tisdag 3 juni 2008

Det rådet ett organiserat kaos...

...i min hjärna. Det är mycket nu. Mycket som ska ordnas de närmaste dagarna och jag har inte fullständig koll. Jag vet på ett ungefär, men har inte gjort några listor. Utan nu dyker det upp lite av varje i hjärnan när som ,dag eller natt. Just nu till exempel är det ju helt meningslöst att jag skriver detta, när jag har så mycket annat att göra.

Men jag gör inte bara detta. Jag gör en bulldeg samtidigt. Tur att man är kvinna:) Det ska ordnas matsäckar till barnen till imorgon då de ska på utflykt åt olika håll. Vad skickar man då med när de inte får någon lunch på dagis? Tunnbrödsrullar, kokt ägg, köttbullar, pannkakor, dricka och förstås nybakade bullar. Är dessutom precis hemkommen från affären där jag inhandlade två små mjuka kylväskor att ha maten i.

På fredag fyller äldste sonen år och då ska vi ha släktkalas. På lördag blir det barnkalas. På söndag ska jag vila och andas lugnt. På onsdag nästa vecka fyller yngste sonen år. Släktfika på kvällen och barnkalas på söndagen. Sen ska jag pusta ut.

Ikväll är det också tänkt att att jag ska hinna med en promenad samt förbereda mig mentalt inför terminens sista utvecklingssamtal som jag ska ha imorgon. Låter det hysteriskt? Det är bara förnamnet.

Lilla P

1 kommentar:

Mjuka sa...

Ja jag har det ungefär som du!!
KRamar Malin